Re: Symetria routingu BGP w TPNET :-)

Autor: Grzesiek Pawelski (gpawelsk_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 15:52:39 MET DST

On Fri, 10 May 2002, Piotr KUCHARSKI wrote:

> A kiedy dostałeś tę odpowiedź? Bo jeszcze w październiku była "do wdrożenia".

ja mialem odpowiedz z czerwca 2001 ze dostepne sa communities (export):
- nigdzie
- do TPNET (peery klienci?)
- do calej Polski (+NASK, POL34?)
- wszedzie
nie pamietam dokladnie tagow, ale chyba temat przewinal sie na grupie.
Nie wiem tez czy mozna ustawiac samemu, czy tez raczej sa usuwane
i zawsze ustawiane w TPnecie (zgodnie z deklaracja klienta).

Pzdr,
Grzesiek