Re: pl.internet.polip (glosowanie)

Autor: Grzegorz Janoszka (odpowiadając popraw adres) (Grzegorz.Janoszka----ODSPAMIACZ_at_pro.onet.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 00:07:15 MET DST

Użytkownik "Tomasz R Surmacz" <tsurmacz_at_nospam.adm.usenet.pl> napisał w
wiadomości news:CFV1-pl.internet.polip-0205_at_usenet.pl...
> Glosuje ZA moderowaniem grupy pl.internet.polip
> Glosuje PRZECIW moderowaniu grupy pl.internet.polip

Przepraszam za głupie pytanie... Ale co mam zrobić, jak chcę, by grupa była
moderowana pod warunkiem, że liczebność zbióru moderatorów będzie większa od
1?

Wiem, że się czepiam, ale potem moderator pojedzie na
urlop/zachoruje/odpukać/Osama mu uczelnię wysadzi/cokolwiek
i będzie m.in. na mnie, że byłem za moderacją...

--
Grzegorz Janoszka