Re: Hierarchia pl.* i pnn-g

Autor: Robert Kois (kojer_at_vainglory.hell.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 16:43:46 MET DST

"Moi" <Moi_at_w.pl> wrote:

: > Obawiam się, że po wysłaniu przez TSa controli na dużej części serwerów
: > hierarchia pl.* przestałaby istnieć.
: > Potem pewnie admini odtworzyliby te grupy, przestaliby akceptować controle
: > TSa i zaczeliby się zastanawiać co z tym fantem dalej zrobić :).
: Zgadzam sie z tym absolutnie...
: Przepraszam, nie moglem sie powstrzymac przed postem niezgodnym
: z netykieta. Ale porazil mnie Twoj naturalny obiektywizm w zestawieniu
: z wiekszoscia odpowiedzi.

Ale to jest logiczne i mój obiektywizm nie zaprzecza temu, że aktualnie
hierarchia pl.* jest własnością TSa. Sytuacja na mój mały rozumek jest
taka: jest sobie wspólny grunt (serwery, łącza itp.) na którym stoi
prywatna knajpa (pl.*), właściciel knajpy stwierdza, że mu się znudziło i
ją burzy, ale reszta stałych bywalców lubiła tam bywać więc któryś z nich
(lub kilku) ją odbudowuje.
Niestety w sytuacji wysłania controli kasujących przez Tomka na większości
serwerów na świecie pl.* by się skasowało i pewnie nie zostałoby
odtworzone. Na szczęście TS raczej czegoś takiego nigdy nie zrobi :)

HMS Kojer NMNOH

--
Pomyśl, że bedziesz mógł założyć koszulkę z napisem "i can do LISP"
i panienki będą na Ciebie lecieć (c)Bart Ogryczak