Re: Kiedy ktoś zrobi

Autor: Kamil Andrusz (wizz+news_at_mniam.net)
Data: Thu 09 May 2002 - 16:45:04 MET DST

nina_at_hell.pl (Nina Liedtke) napisal(a):

> On Tue, 7 May 2002 15:14:32 +0000 (UTC), "Aguirre" <---_at_tpnet.pl> wrote
> in article <ab8m07$rvd$1_at_news.tpi.pl>:

[mniam]

> Hmm, a mnie się wydawało, że studenci płacą uczelniom jakieś
> pieniądze za różne takie... egzaminy, na przykład. Studia zaoczne.
Ja poproszę w takim razie uprawnienia ircopa na
poznan.irc.pl. Studiuję zaocznie na UAM. Płacę podatki. Wychodzi więc
na to, że te uprawnienia należą mi się podwójnie!

A tak zupełnie poważnie, to chciałbym ślicznie poprosić moderatora o
zakończenie tego bezsensownego wątka.

Pozdrawiam,
Kamil Andrusz

--