ISP ze strumieniowaniem

Autor: Tomasz Szczesniak (tszczesn_at_pay.com.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 17:13:56 MET DST

Jak nie jest to właściwa grupa na takie pytanie to od razu przepraszam i
prosze o podanie właściwej.

Szukam jakiegos polskiego ISP z uzługą strumieniowania danych video (np.
Real Video), W ten sposób, że dane są kodowane i strumieniowane u mnie,
posyłane moim łączem do niego, a on (podłączony do szybkiej i
niezapchanej sieci :) strumieniuje to do końcowych użyrkowników. Moje
poszukiwania za pomocą WP i googla nic nie dały, wieć czy w Polsce nikt
takich usług nie oferuje czy nie miałem szczęścia trafić?

--
Tomasz Szczesniak
tszczesn_at_elka.pw.edu.pl