Re: A propos cen Neo.

Autor: Marek Michalkiewicz (marekmSPAM_at_amelek.gda.pl)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 00:52:49 MET DST

Czapla <czapla_at_megapolis.pl> wrote:

: Dokladnie... ja czekam juz 3 miesiace na SDI (Jozefow k. Otwocka). Neo

Dopiero 3 miesiące? Zdarzają się rekordziści czekający 2 lata... ;)
Z tymi wieloma różnymi odpowiedziami to standard w tej firmie, też
tak miałem prawie do ostatniej chwili. Ale 200 chętnych to sporo
(zakładając że złożyli podania - jeśli nie "bo pani w BOK powiedziała
że SDI i tak nie ma i nie będzie" to błąd, podania trzeba składać
niezależnie od tego, wtedy ktoś wyżej może łatwiej zauważyć problem).
A może by tak mała pikieta, choćby 20 z tych 200 osób pod budynkiem
TPSA z transparentami "chcemy SDI" :))))

Marek