Re: Kiedy ktoś zrobi porządek

Autor: Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak (bloodman_at_trzcianka.one.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 18:32:58 MET DST

Więc Fri, 26 Apr 2002 13:09:39 +0000 (UTC),
Jarek Zgoda <jzgoda_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl> pisze:

> Twój ircd za pieniądze z moich podatków osobistych i podatków mojej firmy. Bo
> to my zapłaciliśmy za sprzęt, na którym odpaliłeś swoją zabawkę. Dlaczego nie
> płacisz uczelni za wykorzystywanie jej zasobów do celów nie związanych z
> pracą/nauką?

Bo w zamian za moje konto, wykonuję np. jakieś prace/usługi/zajmuję
się czymś - na rzecz uczelni. Na przykład - bo nie wiem jak jest
na prawde w przypadku ircopów.

--
Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak          Choose  life,  choose  scene!
<bloodman_at_trzcianka.one.pl>          > S y m p h o n y   2 0 0 2 <