Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z

Autor: Piotr Szmitkowski (jackal_at_SPAMME.gdziekolwiek.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 17:18:25 MET DST

Wiadomość napisana przez: vrv:

> Rozumiem, ze to jest argumentacja za tym, zeby zrobic z tym pozadek? bo wg
> mnie masz 100% racje.. powinines miec mozliwosc wyjechania nawet czolgiem na
> gasienicach!

To zle mnie zrozumiales.
Sa pewne zasady - jesli je lamie to spotykaja mnie konsekwencje.
Calkiem zrozumiale jest to ze klony,boty,chamstwo na ircu sa niemile
widziane jak czolgi z gasienicami na ulicach.

Poza tym jesli nie podobaja ci sie ulice po ktorych nie mozna jezdzic
czolgiem mozesz sobie zbudowac wlasny poligon [czytaj postawic serwer].

ps.
Polska z jakiejs przyczyny w koncu ma etykietke najwiekszego bydla
na ircu. Za niewinnosc i kulture sie tego nie dostaje raczej.

--
jackal
(:) P.I.G.S. Member