Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z

Autor: Maciej Wierzbicki (voovoos_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 18:39:52 MET DST

Bartosz Mierzwiak wrote:

> A sposoby sa na to roznorakie: brak dostepu dla osob bez
> RevDNS (wyjatkiem byl tu tylko jeden z pieciu serwerow w .pl)

I to ma być "be" ? Dla mnie to wspaniale, że admini tegoż ircnetu
starają się zapewnić maksymalnie dobry poziom rzeczonego. Oczywiście
wiesz, że prawidłowo skonfigurowany host z dostępem do Internetu posiada
prawidłowy revDNS ?

Tak, to kwestia administratorstwa danej sieci, jak skonfigurują te
hosty.

> czy tez limity nakladane na ilosc polaczen z serwerami irca.

Rozumiem, iż jakbyś serwował usługę utrzymującą połączenie przez długi
czas, to na swoim serwerze nie ustawiłbyś żadnych limitów na takie
usługi ?

> Nie mam na mysli zniesienia
> ich calkowicie, czy tez likwidacji +r, ale ustaleniu na poziomie nieco
> wyzszym - bo to co mamy teraz to jest paranoja.

No popatrz, a ja obserwuję tendencję wzrostową od jakiegoś czasu.

> PS. Celowo nie wysylam tego posta na pl.irc, jak od dawna wiadomo
> pl.irc nie jest grupa nadajaca sie do jakiejkolwiek rzeczowej dyskusji,
> a zeby sie o tym przekonac wystarczy chwile poczytac ;>

Więc skoro masz na tyle czasu na gardłowanie na polipie poczytaj o
moderowaniu i napisz RFD zmieniającą status pl.irc na moderowaną.

Pozdrawiam

--
* Maciej 'Voovoos' Wierzbicki * VOO1-RIPE * VOO1-6BONE