Re: Jeszcze nowsze ceny neostrady!!!

Autor: Michal Juda (michal_at_NOSPAMpoczta.neostrada.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 16:50:39 MET DST

Jackobi wrote:

>Toner w drukarce sie wyczerpywal, i jedynka na poczatku kwoty sie nie
>wydrukowala...

ok panowie ja sobie na prawde tylko zarty robilem - pozatym
chcialem pokazac ze taki sam cennik jak na klub.chip.pl/silver jest
baaaaaardzo latwo zrobic a potem mowic ze sie go mialow rekach,
kserowalo itp itd...
nie mowie ze ten cennik gdzie za 512 jest 190 to falszywka - ale poki
tpsa nie oglosi czegos to nie ma sensu sie tak ekscytowac - mozecie
sie potem tylko rozczarowac a ten gosc od rzekomego cennika napisze
posta o temacie ALE MI SIE ZART UDAL albo jednak zarzad tpsa nie
zgodzil sie na nowy cennik wiec wszystko pozostaje tak jak bylo
przedtem...

pzdr
m.juda