Re: Neostrada , podsiec i kontrola

Autor: Marek Sigiel (sigiel_at_zso.ustrzyki.eu.org)
Data: Sun 21 Apr 2002 - 13:56:22 MET DST

In article <a9sdkd.3vufpnf.1_at_sloth.hell.pl>, Szymon Sokół wrote:
>Sugerujesz, że jeśli z danej maszyny wychodzą połączenia HTTP z różnym
>HTTP-User-Agent, to TPSA 1) zauważy (już widzę, jak to analizują); 2)
>wywnioskuje z tego, że masz sieć lokalną za maskaradą (a co to, nie wolno na
>jednej maszynie używać różnych przeglądarek WWW, choćby i naraz?);

Oczywiście, że nie wolno. Wolno używać tylko internet explorera, bo jest
licencjonowany i ma logo microsoftu, zatem jest legalny. :>

[to tak nawiasem polityki stosowanej przez firmę... SoftBank przy
instalowaniu szkolnych pracowni fundowanych przez ministerstwo. Cytat z
człowieka: 'jak jeszcze raz zobaczę tu linuxa zainstalowanego to od razu
stracicie wszelkie licencje i gwarancje na sprzęt'.

Wiem, to niby nie jest problem polskiego internetu... to jest niestety
znacznie szerszy problem :]

--
Marek Sigiel <sigiel_at_zso.ustrzyki.eu.org>