Re: Co dalej z SDI?

Autor: Marek Michalkiewicz (marekmSPAM_at_amelek.gda.pl)
Data: Sat 20 Apr 2002 - 00:30:16 MET DST

Franko <adres_at_w.podpisie> wrote:
: Takze przylaczam sie do pytania... chociaz likwidacja raczej nie wchodzi w
: gre, no bo np. ja mam umowe zawarta z tpsa na sdi na 2 lata... Chetnie bym
: sie jednak przesiadl na Neo :) Tylko ten duzy abonament :(

Nie tylko - jeszcze dynamiczne IP :( i nie wiem czy się już uporali ze
wszystkimi problemami technicznymi, więc z tą chęcią byłbym ostrożny,
nie ma to jak stary dobry Szybki/Stały/Stabilny Dostęp do Internetu ;)

"Czy gdyby likwidowano SDI to wykupiłbym N.?" - z jakiej racji miałbym
płacić drugi raz??? Chyba że zwrócą różnicę w opłatach instalacyjnych ;)

Marek