Co dalej z SDI?

Autor: ix1 (ix1_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Apr 2002 - 16:29:16 MET DST

Dziś dostałem telsfon od miłej pani z firmy xyz która przeprowadza sondaże.
Sondaż dotyczył Neostrady.
Niby nic dziwnego gdyby nie pytania jakie mi zadano( mam obecnie SDI i stąd
miała do mnie telefon):
Czy gdyby zniżono opłate abonamentową to kupił bym N.
Czy gdyby opołata instalacyjna wynosiła x a abonament y to czy bym kupił N.
Ile mógł bym zapłacić za publiczne IP do NeostradY?
!!!!Czy gdyby likwidowano SDI to czy wykupił bym N.!!!

Mam umowe zawartą w okresie 'pilotażowym'
i buliłem 1000zeta za modem..
A teraz mają mi to zabrać ?
Czy ktoś wie coś na temat likwidacji SDI?