Autor: Godryk (following_godric_at_start.com.au)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 06:25:42 MET DST
ele <meed_at_wp.pl> napisał:a94rl7$ab4$1_at_news.tpi.pl...
> Sytuacja: Sklep internetowy, produkt w bardzo atrakcyjnej dla mnie cenie.
[...]
> Pytanie: Czy sklep może się wycofać z tak przyjętego i potwierdzonego
> zamówienia?
> Czy może nie zrealizować zamówienia lub zmienić cenę produktu, powołując się
> na błędy w systemie informatycznym sklepu?
>
Masz całkowitą rację - w takiej sytuacji nie powinien. Co z tego, że
pierwszą odpowiedź wysłał automat.
Z drugiej strony, udoowodnienie tego w sądzie jest praktycznie nierealne.
Za mało kompetentnych biegłych, długi czas oczekiwania na rozprawę, mogą
nawet być spory o właściwość miejscową sądu (Twój, ich siedziby,
ich serwerowni?)...
Skoro nic nie straciłeś - oprócz może dobrego samopoczucia i okazji - lepiej
sobie odpuść. I ostrzeż znajomych. Odpowiednia antyreklama zadziała lepiej
niż ściganie ich w jakikolwiek sposób.
-- _ _ _| _o _ / |/ \/ ||/ |/ \_|\_/\_|| |\_ _| @ start.com.au
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 17:12:25 MET DST