Re: kanciarstwo na 2250 PLN

Autor: Eto (szyszak_at_icpnet.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 00:04:17 MET DST

dzieki za okazana pomoc

choc skoro to kafeja to jedynym punktem styku jest konto bankowe w Citibanku
a zeby tam sie dostac to nawet dobry prokurator
potrzebuje ponoc 3 miesiace tak twierdzi policja

kafejka zapewnia praktycznie 100% anonimowsoc sam bylem kilka razy grywac w
CT i nigdy nikt nie pytał mnie o dane

dalsze moje ustalenia paradoksalnie wskazuja na to ,ze lepiej dla mnie jest
aby sprawa byla jak najszybciej umorzona poniewaz

w takiej sytuacji poczta odda mi kase za 2-3 mce a jak sie sprawa mocno
rozpedzi to moze i nawet rok minac :)

zadzwonie jednak do wskazanej kafejki i zapytam o pomoc tego sieciowego
policjanta

thx

Pawel
Poznan