Re: ePolska - plan działań rządu

Autor: Piotr KUCHARSKI (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 20:30:41 MET DST

DJ <dj_at_nospam.poczta.gazeta.pl> wrote:
> Ty chyba Piotrze nie wierzysz w to co tam jest popisane? Piękna propaganda MG
> na 75 stron i śliczne hasła typu "tańszy dostęp do Internetu" i "rozwój
> społeczeństwa informacyjnego". Lepiej niech zajmą się sprawdzeniem jakie
> mają "społeczeństwo informacyjnie" w urzędach skarbowych czy co gorsza w
> ZUS'ie a nie tracą czas na pisanie takich haseł.

Tego się nie zmieni z dnia na dzień. Lepsze mówienie o tym niż nie.
Nowe pokolenie urzędników, czyli pewnie koło roku 2010-2020 będzie
tu miało więcej do powiedzenia.

I to nie jest kwestia wiary w to, co tam napisane. Skoro się rząd
pod tym podpisał, to jeśli ktoś będzie zdeterminowany, to będzie
mógł to (spróbować) wykorzystać. Nie będzie już "nic o tym nie
wiemy"[1], co najwyżej "nie wiem, jak to zrobić" -- a to są inne
klasy problemów.

p.

[1] znaczy może być na początku, ale takie gadki skutecznie ucinają
oficjalne dokumenty