Re: Usenet w portalu Gazeta.pl

Autor: Przemysław Maciuszko (sal_at_irc.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 19:44:51 MET DST

Jakub K. Boguslaw <madej_at_acn.pl> wrote:
> Jesli zrobisz mniej wiecej cos takiego:

No tak. Ale to się kłóci z RFC. Myślałem już o czymś takim, ale tak jak
pisałem wyżej w przypadku połączenia np. przez w3cache'a mało to daje.
Szczególnie, gdy jest to jakiś lokalny prywatny w3cache...

> To dosyc ciezkie bedzie sie ukryc.

E tam. Ciężko będzie w tym sensie, że wykrycie będzie też zależało od
administratora w3cache [1]

[1] To oczywiście dla tych, co chcieliby samemu grzebać w nagłówkach,
zamiast zgłosić na usenet@

--
Przemyslaw Maciuszko