Re: Prawo, spam a "adres publicznie dostepny w Internecie".

Autor: Przemyslaw Popielarski (premax_at_hot.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 23:27:13 MET DST

"Andrzej Bursztynski" <____at_pse.pl> napisał:

> Przeczytaj dyskusję od początku zamiast komentować zdania wyrwane z połowy
> wątku to oszczędzisz sobie i nam nerwów. Mowa była o e-mail postaci
> imie.nazwisko_at_domena i stanowisku GIODO, który(a) jest skłonny uznać za
> dane osobowe.

On nie komentuje zdan wyrwanych z watku, tylko wytacza solidne argumenty,
ktorych nie umiesz skontrowac.
Skad wiesz, ze email w postaci:

arnold.buzdygan_at_mywork.com to jest akurat email postaci
imie.nazwisko_at_miejsce-pracy ?

A moze Arnold to nazwa firmy a Buzdygan to miasto w Arabii Saudyjskiej ?
Powiedz mi jakim obiektywnym kryterium kierujesz sie rozrozniajac adresy
email na te, ktore sa - wg Ciebie - danymi osobowymi i na te, ktore nimi
nie sa ?

--
../ premax
../ premax_at_hot.pl