Re: Prawo, spam a "adres publicznie dostepny w Internecie".

Autor: Shot (shot_at_hot.pl)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 00:37:34 MET DST

Witam.

Lukasz Kozicki pisze:

> A jesli ktoś jest posoadaczem domeny zgodnej z własnym nazwiskiem ?
> Przecież tylko jeden człowiem może być w danym momencie właścicelem
> daoemy @smith.name czy @kowalski.pl - to tak, jak z adresem zamieszkania
> - i jeśli ktoś używa adresu john_at_smith.name - to chyba jednak bedzie
> to dana osobowa, i to nie dlatego że na świecie nie ma więcej Johnów
> Smithów - ale dlatego, że ten rodzaj własności można za pomocą ripe
> powiązać z tylko jednym człowiekiem.

A co jeśli właścicielem domeny jest Jennifer Smith, a maile z adresu
<john_at_smith.name> są dystrybuowane do trzech Johnów Smithów (i jednego Edwarda
Gottlieba) i trzech Johnów Smithów (i jeden EG) zna hasło i może z tego adresu
pisać?

// Wiem, strasznie teoretyzuję; niemniej - co w takim przypadku?

Pozdrav
-- Shot

--
The Rector will preach his farewell message after which the choir will sing
"Break Forth into Joy."