Re: Co sądzicie o nowej ofercie Tele2

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 08:08:21 MET DST

> Hmm... Jezeli mieszkasz w rejonie, w ktorym nie ma dostepu do
> SDI/Neostrady to znaczy ze tam kulje Polpaka. A jak kuleje tam Polpaka
> to nie licz na tele2 bo przeciez Oni wlasnego szkieletu nie maja :)
A ty zdajesz sobie sprawę jak naprawdę jest z zasięgiem SDI/Neostrada?
Mieszkam prawie w centrum Warszawy. Do pałacu kultury mam 3,5 km w prostej
linii. W mojej centrali o Neostradzie nie ma mowy. SDI - mają zapełnioną
półkę więc też nie ma mowy. Zostało Tele2. Dostęp jest przez radiolinię,
więc nie muszą mieć własnego szkieletu w okolicy. Polecam mapkę z ostatniego
PC Kuriera jak naprawdę jest z zasięgiem usług TP SA.