Re: SDI

Autor: Bartosz Płotkowiak (bartosz.plotkowiak_at_mud.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 17:22:01 MET DST

Użytkownik "bug" <bugi_at_NOSPAM.skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie, jaki jest koszt aktywacji tej
> usługi, na stronach tpsa piszą, że 800PLN
> plus VAT, natomiast kumpel zakładał sobie
> za 350PLN + VAT -- promocja jakaś w Szcze-
> cinie jest, czy co?

Jesli nie obnizyli ceny to zawsze byly 2 mozliwosci - 800zl netto kosztowala
opcja niezobowiazujaca tzn. zakladaja sdi ale mozesz sie wycofac kiedy
chcesz i taka za 500zl netto - jestes zwiazany umowa na 2lata i zerwanie jej
przed tym okresem konczy sie kara wynoszaca 3xabonament. Po uplywie 2 lat
mozesz bez zadnych dodatkowych oplat przedluzyc umowe na czas nieokreslony.

Pozdrawiam