Re: Prawo, spam a "adres publicznie dostepny w Internecie".

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 02:56:36 MET DST

[----]

>Admin @agh moze kazdemu, komu tylko zechce, przydzielic taki adres.
>A kombinacji imienia+nazwiska p. Sokola dowolnie przydzielac nie mozna.
O, co Ty nie powiesz? A wiesz, że gdybym chciał (oczywiście nie chcę, co za
kretyński pomysł...), to mógłbym zmienić nazwisko np. na Przemysław
Popielarski? Oczywiście musi na to wyrazić zgodę odpowiedni urzędnik. A na
zmianę adresu e-mail pracownika AGH zgodę muszę wyrazić ja, więc różnicy jakby
nie widać.

>Prosze, powiedz mi jak okreslisz moja tozsamosc jak przedstawie Ci sie:
>szymon.sokol_at_abe.com.pl ?
Jak określisz moją tożsamość, jeśli przedstawię Ci się jako "Solar Designer"
albo "Aleph One"?

>Zreszta przyklad z zycia wziety widac osiem linii nizej. Za cholere nie
>wiadomo, czy ten 'premax' to nazwa firmy, moj pseudonim artystyczny, a moze
>jednak nazwisko rodowe mojego ojca rodem z Zimbabwe. W zaden sposob 'premax'
>nie okresla mojej tozsamosci. Tak jak nie okresla jej moj numer telefonu ani
>moj adres. Nic z tych rzeczy nie okresli mojej tozsamosci bez polaczenia z
>moim imieniem i nazwiskiem.
I PESELem. Nie zapominaj o PESELu. Tego, w odróżnieniu od nazwiska, zmienić
nie można...

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager                         B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow                 O