Re: 7% VAT i co z tego wynika...

Autor: Zbynek Ltd. (sp2scf_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 16:28:29 MET DST

Witam

Remi Schleicher wrote:

> Niestety rzeczywistość wygląda mniej różowo:
> o - na stronie <http://www.tpsa.pl/internet/wykaz.php> jest wykaz
> numerów dostępowych ISPów które TPSA rozlicza ze stawką 7%

Ten wykaz to można rozbić o kant d...

> o - jest co najmniej kilkanaście numerów 0209xxxx które TPSA rozliczy
> ze stawką 22%....

Jest też kilkanaście numerów, których na tej liście 7% nie ma!

> Wnioski pozostawiam zainteresowanym do wyciągnięcia,

No właśnie:-) Wnioski wyciągnijcie sobie sami. Istnieją conajmniej
dwie różne "oficjalne" listy numerów. Lista, którą dostałem po
kilkumiesięcznych bojach z BOK jest opisana jako obowiązująca od
1.I.2002 Lista jest skrajnie nieczytelna. Przy dużej dozie
samozaparcia udało mi się ją odczytać i wynika z niej, że numery:

020 92 15
020 94 15
020 92 23
020 94 23
020 92 49
020 92 53
020 94 53
020 92 72
020 94 72
020 92 74
020 94 74
020 92 80
020 94 80
020 92 97
020 94 97

są także objęte tą stawką. Oczywiście tych numerów nie ma na
www.tegopsa.pl. Z kolei 4 numery z www nie są na liście
0-20 93 56 31.XII było na www
0-20 95 56 31.XII było na www

0-20 92 16 18.II było na www
0-20 94 16 18.II było na www

Przy okazji - data listy z www jest 18.II a umieszczono ją 18.III lub
później.
W styczniu i lutym dzwoniłem na numery, ktorych nie ma www. Policzono
mi je jako 7%. Już chciałem złożyć reklamację, że mi źle policzono:-)
Na liście od Dyrektora te numery są. Co nie przesądza o niezłożeniu
reklamacji:-) Bawi mnie sytuacja, gdzie taki baran odpisuje bez sensu
i niezgodnie ze stanem faktycznym. Przez to utrudnia nam życie.

Dyrektor BOK-u sam nie ma pojęcia, o czym pisze powołując się na www i
przysylając mi listę. Swoją droga, jak to zwykle w tej firmie bywa,
odpowiada zupełnie bez sensu na moje listy. Przysyła stare cenniki.
Zupelnie jakby znajdował się w nieustającym stanie pomroczności
jasnej:-/
Jeżeli kiedyś skończy się nasza korespondencja, to powiadomię Was i
opublikuję wyniki.
Jakie brednie robi i wypisuje Dyrektor? Np.
1) Mój list - nie zgadzam sie ze stawka VAT 22% na Inet
2) Przysylaja mi montera, który sprawdza połączenia i homologację
__telefonu__
3) List Dyrektora - nieuznaje reklamacji, ponieważ "...nie stwierdzono
złej jakości urządzeń stacyjnych, liniowych, łącza abonenckiego, szaf
kablowych, uszkodzeń, oraz potwierdzono właściwy czas trwania i liczbę
zliczonych impulsów..."

Bez komentarza. Tak jak dżentelmen nie komentuje zachowania posła
Leppera:-)

> a przy okazji
> proszę wszystkich których numery nie mają stosownego opisu -
> o uzupełnienie informacji.

Nie chce mi się na razie sprawdzać. Do soboty wrzucę na swoją www
kopię listy. Tam są też te dane. Ostrzegam, że lista jest bardzo
nieczytelna. Przysłali mi kopię tysięcznej generacji, albo drukowaną
na zdezelowanym powielaczu.

--
Pozdrawiam
    Zbyszek,  sp2scf_at_priv4.onet.pl       sp2scf_at_polbox.com