Re: Sprzeciw URT wobec nowego cennika dzierżawek

Autor: futszaK (futszaK_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 21:21:32 MET DST

On Thu, 28 Mar 2002 16:36:18 +0000 (UTC), Adam Gasiorski
<agasiors_at_firma.interia.pl> wrote:

>Nie popieram dzialan TPSA, ale w tej kwestii mam inne zdanie:
>
>Wzmiankowane druty zostale sprzedane przez Skarb Panstwa !!! Nie dane, a
>sprzedane !!!
>Pieniadze ze sprzedazy posluzyly do zasilenia budzetu, a ten jest
>potrzebny do wspolczesnego modelu panstwa takiego jak nasze....

co bedzie jak sie okaze ze juz wszystko zostanie sprzedane a model
panstwa sie nie zmieni...

>Inna sprawa, ze widocznie niezbyt rzetelenie przeprowadzono wycene !!!
>BTW to caly model prywatyzacji TPSA byl zly, nie opieral sie na dobrze
>przyjetych rozwiazaniach wzorem np. AT&T. Sprzedano majatek oraz CALY
>rynek telekomunikacyjny - klientow, potezna infrastrukture, wygenerowano
>pracownikow ktorzy zostana zwolnieni po paru latach i przejmie ich
>panstwo...

...na zasilki...

futszaK
Sprzedam dzialajaca kawiarenke internetowa w miescie
powiatowym na Pomorzu Srodkowym.Cena 30tys.zl
Info: 0504213565, 0607302031 lub na priv