Re: E.PL

Autor: Daniellek (daniel_at_fenert.net)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 00:43:14 MET DST

Dnia Tue, 2 Apr 2002 20:47:49 +0000 (UTC), Zbigniew Zawada <zzawada_at_yahoo.de> wystukał(a):

> No właśnie, też chciałbym wiedzieć, akurat niedawno założyłem tam
> konto pocztowe komercyjne zresztą, powinienem dostać w ciągu 2
> tygodni fakturę pro forma, a tu chyba już 6 tygodni mija i nic. A konto
> dalej działa, tylko nie wiem jak długo jeszcze, skoro portal zamilkł.

e.pl nie żyje od wielu miesięcy (od sierpnia zeszłego roku), wtedy zwolniono
95% redaktorów (z ~40 osób ostało się 3, może 5 osób), części nie wypłacając
pieniędzy za ostatnie miesiące pracy.

--- prywatne wynużenia ---
Ja byłem tam administratorem (e.pl i szi.pl mieściły się razem -
administrowałem w obydwu firmach) i mi też nie wypłacono części pieniędzy.
Część nie taka mała bo ~ 2500zł. Na pieniądze już raczej nie liczę, wszystko
dzięki zarządowi pie* Szeptel'a który przyjechał ze swojej wioski i pozwalniał
prawie wszystkich nie dając pieniędzy.
--- ---

Dość żali, wracając do tematu, ostatnio NASK sprzątał w domenach a za e.pl
nikt zapewne nie zapłacił więc domena zniknęła.

--
Daniellek