Re: Prawo, spam a "adres publicznie dostepny w Internecie".

Autor: Krzysztof (kris_at_pol.pl)
Data: Sun 31 Mar 2002 - 21:50:15 MET DST

Marek Moskal <moskit_at_irc.p-l> wrote in

> Wiadomoœć nadano na adres e-mail publicznie dostępny w Internecie
> zgodnie z art. 25, ust. 2, pkt 2 Ustawy o ochronie danych osobowych
> (Dz.U. nr 133, poz. 883 z dnia 29 sierpnia 1997 r. z póŸniejszymi
> zmianami). "

A czy walczac ze SPAMem nie lepiej sie powolac na netykiete. SPAMerzy
uwarzaja ze jak zalacza jakis ustep z ustawy to ich minie kara? Ja kazdemu
SPAMerowi tlumacze ze to co mu zrobie nie ma nic wspolnego z ustawa i go po
prostu wrzucam do Null0, wczesniej informujac jego ISP zeby go poinformowal
ze juz do mnie nic nie wysle. W 90% przychodza jakies tam przeprosiny i
prosba o odblokowanie. Te pozostale 10% to ci niereformowalni. Ktoregos
dnia sie obudza jak wszyscy ISP ich beda rutowac w kosmos.

Krzysztof