Re: smieszna nowa usluga transmisji danych TPSA

Autor: Adam Szendzielorz (adam_at_konta.pl)
Data: Sun 31 Mar 2002 - 21:49:51 MET DST

Witam,

[...]
> Tak wiec dla 2Mb trzeba dodac 995,10 PLN brutto
> zsumujcie sobie i mozecie komentowac

A moze by tak inaczej... Ktos chce 2Mb z CIRem 128 kbit
(po to, zeby uruchomic np BGP, bo tyle TPSA wymaga).

Dotychczas placil wiec:

- oplata podstawowa za 2Mb: 2 037,40
- oplata za CIR 128 kbit: w cenniku jest max 64 kbit w
  cenie 2054,40, przyjmijmy wiec ze 128 kbit kosztuje
  ok 3000 (w praktyce moze i 4 tys)

Suma: ok 5-6 tys pln (wszystko brutto).

Wedlug nowej oplaty zaplaci:
- oplata podstawowa za 2Mb: 1938,58
- oplata za CIR 128 kbit: 1594,30

Suma: ok 3,5 tys pln (rowniez brutto).

Wnioski ? Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia ;)
Jak dla mnie to z jednej strony dobrze, bo znizyli ceny
CIRu do bardziej realnego poziomu, z drugiej strony
gorzej, bo zmuszeni jestesmy do kupowania min. 64 kbit
niepotrzebnego CIRu na lacze 2 Mb.

IMHO wszystko wskazuje na to, ze TPSA ciagle
drazy swoja polityke niszczenia mniejszych.
Bo maly klient z laczem 2Mb zaplaci teraz o prawie
1 tys pln wiecej, za to wiekszy (wedlug przykladu, bo
raczej nikt 'maly' nie korzysta z BGP) - 1,5 tys mniej.

TPSA zalezy chyba na obsludze wiekszych... bo...
z kim sie zadajesz, takim sie stajesz :))
Paprania mniej, pieniedzy wiecej, ot co...

Zastanawia mnie jeszcze, czy dotychczasowy
POLPAK-T zostanie usuniety z oferty? Bo z
www.tpnet.pl znikly juz wszystkie linki dot. 'starej'
uslugi, natomiast na www.tpsa.pl polpak-t twardo
widnieje w ofercie i cenniku...
Hmmmmm.....