Re: co wy na to?

Autor: Wojtek Walczak (gminick_at_hacker.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 20:04:39 MET

** Since micro$oft is stupid it doesn't mean
** that you should be stupid too - do NOT toppost.
Dnia Wed, 27 Mar 2002 21:19:11 +0000 (UTC), Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak napisał(a):
>A poważniej - co znaczy hipotetyczna wartość? Kto to będzie ustalał?
>Przecież urzędowo nie można ustalić wartości CZYJEGOŚ programu.
Oni moga wszystko ;)
A co do ustalania wartosci to wezma ceny produktow konkurencyjnych
i tak np. podatek od Apache bedzie taki jak od IIS, Linuxa jak od
Windozy(podejrzewam, ze tej najdrozszej ;))
Jak ktos mi powie, ze mam zaplacic podatek od vima, taki jak
ludzie placa od M$ Office, to zaplace 20 razy wiecej i powiem, ze o
tyle razy wiecej jest wart :)
Ludzie, kto moze niech sie z tego chorego panstwa wyprowadza i
niech zapomni, ze kiedykolwiek tu mieszkal, wyjdzie to mu tylko
na zdrowie :)

--
[ Wojtek gminick Walczak ][ http://hacker.pl/gminick/ ]
[ gminick (at) hacker.pl ][ gminick (at) klub.chip.pl ]