Re: nadrzedne SDI ???

Autor: Westbam (westbam_at_net.art.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 16:32:41 MET

Użytkownik "hmm ... jakby to powiedziec" <albertto7_at_wp.pl (spam)> napisał w
wiadomości news:a7v3e8$d56$1_at_news.tpi.pl...
> [...]
> moje SDI jest przekierowywane przez inne SDI?
> polecenie traceroute daje takie wyniki:
> 1 1 ms <10 ms <10 ms 10.0.0.1 odpowiednich tras
> trwałych.
> 2 789 ms 357 ms 24 ms paxxx.xxx.sdi.tpnet.pl [217.xxx.xxx.xxx]
> odpowiednich tras trwałych.
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> 3 454 ms 426 ms 463 ms 213.77.98.157 odpowiednich
> tras trwałych.
>
> Dlaczego moje SDI jest przekierowywane prze inne SDI?
> Sprawdzilem u kolegi jest identycznie tez to samo _nadrzedne_ SDI.
Dlaczego
> tak jest? Czy tak powinno byc? Prawdopodobnie wszystkie SDI w mojej
> miejscowosci sa przekierowywane przez jakies nadrzedne SDI?.
> ---
> Pozdrawiam
> Albertto7

Po pierwsze to paxxx.xxx.sdi.tpnet.pl jest tylko odgornie przypisana nazwa
wDNSie dla konkretnego adresu IP, administratorzy tpsa mogli wykorzystac te
wlasnie IP przypisujac je na inne urzadzenie niz terminal HIS a po drugie
ukrywanie przez ciebie pelnej nazwy wcale nie zacheca do odpowiedzi na twoje
pytanie. Nawet nie mozna zweryfikowac tego czy mowisz prawde wykonujac
traceroute do twojego adresu IP.

pozdr.
[Westbam]
westbam(at)net(dot)art(dot)pl