Re: Nowa usługa TP???

Autor: Artur Szymanski (arthur_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 13:31:26 MET

Użytkownik MarK <mkonczal_at_nospam.poznan.tpsa.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7tcp7$jt9$1_at_news.tpi.pl...
> Właśnie przeglądałem nową ofertę usługową TP i lekko się zdziwiłem.
Okazało
> się, że aktualnie (od 1.04) będą dwa rodzaje transmisji danych: "stary"
> POLPAK-T (http://www.tpnet.pl/uslugi/polpak-t.php) i "nowa" Transmisja
> Danych FRAME RELAY/ATM (http://www.tpsa.pl/transmisja/index.php). Różni
się
> to tylko rozszerzeniem metod dostępu o (asymetryczna) ADSL i (symetryczna)
> FRAME RELAY, ATM, LMDS. To co likwidują usługi starego POLPAK-T?

Pewnie nie ale "nowy" POLPAK bedzie dostepny w dialupie tylko z zagranicy
ale za to na koszt samego POLPAKA... (Zobacz tytul strony....)

ATSW to fajny zart na PrimaAprilis :)))))