Re: Onet.pl - czyli glupota rulezz :(

Autor: Tomasz Śląski (tslaski_at_skonet.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 13:30:42 MET

Użytkownik "Michael Kozina" <michael_at_pharmag.pl> napisał:

> Nie tylko kasy za spamingi. Obrot danymi statystycznymi, wiedza o
> uzytkownikach - cud miod, kazda agencja reklamowa zaplaci za wycinki
tej
> wiedzy...

Mniej więcej to samo miałem na mysli, jednakże, swieżo co zjedzona suta
kolacja jakby mi rozwinięcie myśli przygłuszyła ;-)

Abstrahując nieco od tematu, wydaje mi się jednak, że co raz mniej jest
takich, co za te dane są skłonni zapłacić *sensowne* pieniądze, wobec
czego darmowy hosting/mailing/whatever znajdzie się w końcu w odwrocie.

Pozdrawiam :-)

--
TOM @ HOME
GSM +48 607 81 83 30   GG 139980 TS635-RIPE