Re: Onet.pl - czyli glupota rulezz :(

Autor: Cugi (cugixxx_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 00:33:49 MET

Użytkownik Piotr Żurawski <P.Zurawski_at_NOSPAM.cdp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7na1v$7rh$1_at_news.tpi.pl...

> Kochani: z tego co rozumiem, korzystacie z uslug *darmowych* wiec
> dlaczego narzekacie za cos, co dostajecie za darmo? Jesli
> korzystalbym
> z uslug jakiegos operatora i nie odpowiadalyby mi one, zerwalbym
> umowe.

Amen.
Wiec fakt otrzymywania darmowych uslug czyni niewlasciwym wystawianie
negatywnych opini ?
Czlowieku , to jest polip, opinie to podstawa , chyba pomyliles dzialy lub
kliknales na niewlasciwa ikonke wstawszy niewlasciwa noga z rana.
Zapominasz ze sa jeszcze potencjalni przyszli uzytkownicy ktorzy moga czuc
sie zagubieni w gaszczu witryn internetowych i byc moze cenna bedzie "cala
prawda" o onecie.