Polchat- brak wejscia do pokoju

Autor: Antoni (anton5_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 24 Mar 2002 - 21:58:16 MET

Pomocy,
Od 2 dni nie moge wejsc do zadnego pokoju POLCHATU. Wczesniej nie było
zadnych problemow.
Wchodze na strone http://www.polchat.pl/ , potem np wybierajac okno
"towarzyski" bardzo wolno otwiera sie strona wejsciowa, (albo wcale sie nie
konczy otwieranie) ale tylko z reklamowa ramka u gory, reszta jest biała i
nie ma mozliwosci wpisania NICKA. Mam kompa podłaczonego do małej sieci
SDI, na pozostałych maszynach nie ma problemu.
Reinstalacja IE 6.0 nie pomaga. Mam zone alarm i antytrojana -The cleaner.
Nie znalazlem tez zadnego wirusa.
Gdzie szukac rozwiazania problemu
Reinstalacja kompa to dla mnie tragedia

Antoni