Pomocy! - problemy z poczta na Onecie

Autor: Romek (rp_at_trantor.com.pl)
Data: Mon 18 Mar 2002 - 15:52:16 MET

Nie mogę odebrac maili ze swojego konta na Onecie, sprawa zaczela sie
jakies 2 tyg. temu gdy podczas sciagania maili (uzywam Outlooka, lacze
sie przez modem) program zazadal podania hasla i odrzucil wprowadzone
prawidlowo haslo. Troche mnie to zdziwilo bo uzywam tej konfiguracji
juz od dluzszego czasu i do tej pory wszystko dzialalo ok. Po podaniu
hasla awaryjnego ustawilem glowne haslo jeszcze raz, zreszta takie samo
jak poprzednio i wydawalo sie, ze wszystko wrocilo do normy. Outlook
zaczal sie normalnie laczyc ze skrzynka. Po kilku dniach nieco zaniepokoila
mnie mniejsza jak gdyby ilosc otrzymywanych maili, nie zwrocilem
na to wiekszej uwagi bo mam jeszcze dwa inne konta wiec jednak cos
przychodzilo. W koncu jednak zorientowalem sie, ze zaden z otrzymanych
maili nie przychodzi z konta na Onecie. Wyslalem kilka testowycdh maili
z innych kont - nie przeszly, ale poczta wychodzaca przechodzila normalnie.
Postanowilem sprawdzic skrzynke poprzez WWW - wszystkie foldery byly
puste jednak w podsumowaniu (na samym dole jest linijka "wszyskie") jak byk
stalo - 37 maili o lacznej objętosci ok 200 kb. Niestety w zaden sposob nie
moge
do nich uzyskac dostepu.
To moja glowna skrzynka pocztowa, obecnie moge tylko bezsilnie patrzyc
jak ilosc maili przybywa.
Do Onetu wyslalem juz dwa maile w tej sprawie - zadnej reakcji (jako kontakt
podalem oczywiscie dzialajaca skrzynke).
Mam dwie prosby:
1. Czy ktos wie jak w opisanej sytuacji uzyskac dostep do maili.
2. Czy ktos ma pomysl jak wstrzasnac pracownikami Onetu zeby cos zrobili w
tej sprawie.

Z gory dziekuje

Romek

rp_at_trantor.com.pl