Re: PLC - internert z gniazdka ROFL

Autor: Michal Szokolo (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Thu 14 Mar 2002 - 22:56:11 MET

Przemysław 'Repcio' Gubernat wrote:

> Hmm mając ten nielimitowany dostęp do sieci używam go TYLKO do czytania
> poczty/newsów... resztę mam od znajomych :)

Czyli skoro mnie nie potrzebne (bo kumple ściągną i się podzielą) to
nikomu niepotrzebne. Fest logika.

> Nie smierć złodziejom...

Argumentów zabrakło?

Większość tych limitów można bez trudu przekroczyć ściągają tylko same
legalne pliki. Byle demo gry to dziś 50-100 mega (aktualny rekord to coś
pod 230 MB), a levele, dodatki, patche też niemałe. Ja tam sobie jeszcze
dorzucę średnio jeden CD miesięcznie (jakies update albo nowa wersja
redhata).

250 MB jest po prostu żałosne. Limity neostradowe są może mniej żałosne,
ale żal odbyt ściska jak się patrzy co robią z takiej ładnej usługi.
Czas się przepinać.

--
I'm an ugly boy            | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
My face makes you hurl     | REKLAMY: