Re: Dzierżawki w TP SA a duzi providerzy

Autor: indio (przykro.mi.ale.za_at_duzy.spam.jest.na.grupach)
Data: Wed 13 Mar 2002 - 18:27:22 MET

Użytkownik "Elkom" <elkom_at_fom.pl> napisał w wiadomości

> "Tomasz Paszkowski" <ns88_at_devnull.kgb.com.ua> wrote in message

> Nie ukrywajmy, ze dzierzawki splacaly wam miesieczne koszty drogich lacz 2
> megabitowych, bo z hostingu wyzyc sie nie da. Ceny hostowania domen spadly
> do granic zdrowego rozsadku o ile nie jest to juz darmowe w Polsce. Poczta
> to juz zupelne darmo, kto by za poczte placil skoro w kraju jest wiecej
> darmowych kont pocztowych niz pewnie w calej europie. Ceny dzierzawek
spadly
> do poziomu nawet 500zl za 2Mbity
i to jest wlasnie rynek, czyli tanio mozna bylo miec internet

tylko :

>to sie Tepsa zdenerwowala i zrobila wam
> szlaban.
 Bo jest piep... monopolista, i moze sobie pozwolic na to, jak bylaby
konkurencja na rynku to NA PEWNO by tak nie bylo.

> Za spadkiem cen spadla jakosc uslug duzej czesci malych ISP i to
> tak spadla,

Ale takze zwiekszyl sie wybor i mozna przebierac w ofertach a nie wybierac
za kazdym razem 'ta wlasciwa'

>ze zakrawa to na naciaganie klientow niz uslugi
> telekomunikacyjne.
Naciaga to tepsa, bo moze sobie pozwolic na to, gdyz jest monopolista.

> Sieci osiedlowe to juz jest kuriozum. Jeden polpak 2M na
> 500-1000 abonentow, plus podlaczone kilka firm po 500zl/2Mbity, zeby sie
> polpak zwracal, transfery zero bps. A co dziwne ceny siegaja juz 30zl od
> podlaczonej glowy na osiedlach.
No to powiedz mi co to za interes, kiedy nie przynosi zysku ? Jak Ty sobie
to wyobrazasz ?

> Czesto ISPami zostawali przypadkowi
> ludzie, ktorzy miesiac wszesniej sprzedawali kartofle i marchew z "zaby"
czy
> "szczek".
Nie wazne co sprzedajesz, wazne ze dobrze sprzedajesz, nic wiecej sie nie
liczy (dobrze sprzedajesz tj. lepsza obsluga, usmiech do klienta, kaFka,
cukiereczki, mozliwosc targowania sie itp.)

> Ja to widze tak, ze potrzeba cudu aby lacza miedziane wrocily do
> poprzedniego stanu.
Czyli dostep do internetu przez TYLKO modem i to przez 'wasciwego'
operatora.

> Gadaniem na liscie nic nie wywalczycie
zgadzam sie, ale tu moga sie spotkac ludzie o tych samych pogladach i zebrac
sie do kupy.

> i radze pomyslec
> jak szybko wywinac sie z tego interesu, ktory sami zepsuliscie :-)

mysle, ze gdyby nie 'wlasciwy, jedyny' operator telekomunikacyjny to bylo by
dalej normalnie.

Sorry ale dziwie sie ze taki tekst wyplynal z ust osoby ktora 'robi jakies
tam interesy'

zdrowko indio.

P.S. Ech ten moderator...