Re: Stanowisko TP S.A w sprawie dzierżawytorów cdn

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Wed 13 Mar 2002 - 14:05:18 MET

Użytkownik "Woyciech Wielogorski" <rdt_at_elend.pl> napisał w wiadomości

> Wlasnie przygotowuje krotkie pismo do URT z zapytaniem (i uwagami
wlasnymi)
> o status sprawy i formalne wyjasnienia jego stanowiska - ot tak, zby Urzad
> wiedzial ze nam zalezy na czyms wiecej niz zaleniu sie na newsach ;-)
> Jak ktos chce sie dolaczyc to zapraszam, w tej chwili chce to podisac
kilku
> ISP...

Urząd wie... Ale tu jest potrzebne skonsolidowane działanie, a nie podpis
kilku ISP.
Może by to pismo wystawić na widok publiczny, i zrobić jakiś formularz gdzie
można by zbierać podpisy. Proponuję nawet dość jednoznaczego URLa:
http://protest.isp.pl.
Gdyby jeszcze wszyscy z nas wysłali informację do swoich klientów z prośbą o
poparcie dla akcji, to myślę że mogłoby to miec całkiem szeroki odzew.

pozdrowienia,
Zbigniew Sikora
HOR.NET Polska Spółka z o.o.
zs_at_hor.net.pl, tel. (+48 12) 428-50-34