Re: Dostawcy Internetu - Kraków

Autor: Grzegorz Janoszka (grzegorz.janoszka-nospam_at_pro.onet.pl)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 15:09:00 MET

"KrzysiekPP" <_nospam_jimi_at_ceti.pl> wrote in message
> [...]
Zależy mi
> To w takim razie nie mozesz korzystac z laczy TP SA ;-)))

Dlaczego. Mieszkam w Krakowie i wdzwaniam się do TP SA, ok. raz dziennie.
Nie spotkałem, by mnie nie połączyło, bym stracił impuls. Połączenia mam
33600-45200, ale to wina mojego starego osiedla.
Może moja klasa jest jakoś super rutowana, ale nawet wieczorem, w szczycie,
da się rozsądnie korzystać z zagranicznych stron typu wyszukiwarki itd.

Choć jak chcesz ściągać pliki mp3 i mpg, to warto się zastanowić nad czymś
innym... choć nie sądze, żebyś znalazł coś wiele lepszego albo wiele
tańszego.

--
GJ