Re: rejestracja domen - czas 'wygasniecia' domeny.

Autor: Rejestrator (domeny_at_nazwa.info)
Data: Mon 11 Mar 2002 - 22:49:44 MET

> otoz jest sobie domena na (.com) na ktora mam ochote.
> wykupiona byla do 09.03.2002.
> whois daje m.i.n cos takiego:
> Record last updated on 11-Jan-2002.
> Record expires on 09-Mar-2002.
> Record created on 09-Mar-2000.
> Database last updated on 10-Mar-2002 14:57:00 EST.
> czli niby Record expires on 09-Mar-2002 a nie mozna jej wykupic.
> dlaczego?

Kazdy rejestrator ma wlasna baze WHOIS Domena jest wolna i mozna ja
zarejestrowac dopiero w momencie usuniecia niewaznej domeny z bazy WHOIS
rejestratora. Okres ten jest rozny i moze wynosic nawet 2-3 miesiace,
czasami 4-7 dni. Rejestratorzy rowniez zastrzegaja sobie w regulaminie
rejestracji przejecie domeny ktora nie zostala oplacona na nastepny okres.
Taka domene moze pierwotny wlasciciel wykupic ponownie placac oczywiscie
wyzsza cene. Nie pozostaje nic innego jak tylko czekac az domena bedzie
dostepna do rejestracji.

-
Rejestracja domen
http://www.nazwa.info