Re: Kiedy koniec moderacji polipa ?

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Sun 10 Mar 2002 - 00:15:21 MET

Maciej Wierzbicki, napisał(a):

> Zalety moderowania :
> - brak spamu;

Jak czesto byl takowy przed moderacja ? Sadze ze w tak znikomej ilosci ze
pomijalnej.

> - brak postów off-topic;

Stad moje pytanie moderatora jaki odsetek postow jest przez niego
zatrzymywany.

> - poziom dyskusji przeciętnie wyższy niż na grupach niemoderowanych;
> (chociażby porównując z dawnym polipem niemoderowanym).

Zgadzam sie jest wyzszy - ale przy odpowiednich filtrach porownywalny

> Dalej nie widzisz zalet moderacji ?

Zalety moderacji widze. Ale przez pewien czas polip stanowil grupe
szybkiej reakcji - czlowiek pytal sie czy to tylko u niego lezy wyjscie na
swiat - w ciagu godziny mial z zasady pewnosc czy opiep* providera czy
wymieniac modem. Teraz gdy opoznienia sa rzedu dni polip tej roli juz nie
pelni.

Tak wiec podsumowuja - przy braku experta uwazam ze zalety braku moderacji
przewazaja nad jej istnieniem

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Circular logic will only make you dizzy. - Peri