Re: PLC - internert z gniazdka ROFL

Autor: Krzysiek Kiełczewski (krzysiek.kielczewski_at_pf.pl)
Data: Sun 10 Mar 2002 - 00:08:20 MET

Sami popatrzcie co Fri, 8 Mar 2002 14:19:28 +0000 (UTC)
Negatyw w <a6ah06$9g7$1_at_news.tpi.pl> napisał:

> Z tego co mi powiedzieli, to bedzie tak "poki co". Oczywiscie definicji
> "poki co" nikt nie potrafi mi tam podac (!!!).
> Tak wiec (wzorem Telekompromitacji) bedzie to nadal impulsowy stres... :(((
> O sciaganiu MP3-jek mozna za ich pomoca zapomniec.

Za to będzie dobre łącze do zdalnej administracji, czy ściągania
poczty/newsów. Mi w domu nic więcej nie jest potrzebne.

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

--
Eskalacja linuksowej propagandy wpływa w żenujacy sposób na obniżenie
poziomu inteligencji wśród młodzieży.