Re: Oplata od providerow za content

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 08 Mar 2002 - 01:05:24 MET

On Wed, 6 Mar 2002 21:29:57 +0000 (UTC),
=?iso-8859-2?Q?Ma=B3achowski_Pawe=B3?= <pawmal_at_unia.3lo.lublin.pl>
wrote:

>ROTFL,
>chyba szanowny pomyslodawca zapomnial, iz tworca tegoz `contentu',
>celowo udostepnia go za darmo, bo wlasnie o to mu chodzi, zeby inni
>owe tresci powszechnie i bez przeszkod czytali.
>a jesli tego nie chce, robi platny sajt.

Szanowny pomyslodawca nie ma co zapominac - na moj gust szanowny
pomyslodawca ma drobne problemy z jasnoscia mysli, ot, jak to przy
paranoi czesto bywa... Lekarzem nie jestem ale oczy mam i widze ze
goscia chyba jakis psychiatra powinien obejrzec - na moj rozum bowiem
wykazuje objawy niepokojace...
A ze GW sie dala nabrac - coz, moze niedlugo Stanczyka albo LeoTara
zaczna cytowac?

--
Darek