Re: Kiedy koniec moderacji polipa ?

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Thu 07 Mar 2002 - 23:30:08 MET

Maciej Wierzbicki, napisał(a):

> Dlaczego dostrzegasz tylko "złe" strony moderacji ?

Nie - w momencie wprowadzenia moderacji bylem jak najbardziej za tym
rozwiazaniem ale teraz gdy Expoert juz na te grupe nie pisze opoznienia
wynikajace z moderacji sa tylko wada i zalet moderacji jakos nie widze.
Tracerouty dalej laza.

Pytanie mam do moderatora jaki procent postow jest odrzucanych i ile z
nich stanowi Expert ?

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Useless Invention: Brake oil.