Re: szczecin - aci

Autor: Marcin Osadowski (micro_at_andernet.stargard.pl)
Data: Thu 07 Mar 2002 - 13:41:34 MET

Użytkownik Grzegorz Nowak <axe_at_smars.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5tht3$m76$1_at_news.onet.pl...
> Czy ktos wie, co dzieje sie w Szczecinie - 212.14.*.* (ACI). Do pierwszego
> routa za swoim laczem mam ping 400. Czy u wszystkich tak teraz jest?
>
> GN

Bramke do polpaku mają przeciązoną - prawie cały czas utraty na poziomie 15%
Podobno czekają na realizacje szybszego przyłącza a Tepsa wg. ich opinii sie
nie
spieszy ponieważ ACI jest dla nich konkurencją. Kombinują także coś z
routingiem
we własnej sieci (jak sami stwierdzili w czasie rozmowy tel z mizernym
skutkiem) odbija sięto dosyć mocno na całej sprawności wezła Szczecińskiego.

Pozdrawiam Mi