Re: Zgoda na siec osiedlowa i inne

Autor: Piotr WoŸniak (piotrekw_at_atra.com.pl)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 21:21:29 MET

Krzysztof Oledzki wrote:

> Do kogo to lacze?

To jest propozycja od ETOP, w Wawie.

> A bedzie? Ja bym nie chcial podlaczyc sie do siec na hubach bez zadnej kontroli przepylwu.

Co masz na mysli mowiac "bez zadnej kontroli przeplywu" ? Wszytko bedzie
na switchach, anie jednego huba.

> To nie jest potwornie drogo.

To jest bardzo, bardzo, bardzo drogo w stosunku do LAN + inet -
juz po roku wyjdzie taniej LAN niz ta firma, a po trzech latach jest juz
dwa razy taniej. Przy LAN trzeba na poczatek wywalic wiecej kasy na
instalacje niz na instalacje w tej firmie, ale za to miesieczny koszt
wychodzi oklo trzy razy taniej (LAN bedzie administrowany przez firme,
ktora to polozy). Oczywiscie to co napisalem na temat cen LAN nie jest
jeszcze pewne, ale za to jest bardzo pradopodobne.

Wozek