Re: Zgoda na siec osiedlowa i inne

Autor: Jarek Granat (jarek_at_adeon.lublin.pl)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 00:02:51 MET

> Chetnych jest duzo (w tej chwili ok 140), a bedzie jeszcze wiecej
> (zanim ruszymy powinno byc ok 200).

Pieknie ;)

> Jak myslicie jaka przepustowosc bedzie odpowiednia dla takiej chmary
> ludzi ? Czy 4Mbit z CIR 2Mb wystarczy dla 200 osob?
Nie. Nie wystarczy.
Beda narzekac, zawracac Ci glowe, ze jest powoli itp.
W koncu poprzepisuja sie do tej firmy.

> Pomozcie mi wytlumaczyc laikom, ze LAN + inet bedzie lepszym rozwiazanie
> niz propozycja pewnej firmy (oczywiscie inne argumenty niz cena w skali
> roku - bo to jest oczywiste)
tylko cena jest przekonywujaca.
tak w ogole to chyba lepiej im bedzie zapisac sie do tej firmy

> Z gory dzieki za odpowiedz.
kombinuj lepsze lacze.
z taka liczba userow powinines miec kilka lacz;)

jak nie masz providiera, warunkiw, itp, to podlaczaj na to lacze max 100os.

--
=[ Jarek Granat `dze' - nic-hdl: JG3-6BONE ]=
=[ jarek_at_adeon.lublin.pl   -   GG: 1124881 ]=