Re: Czy ktos o tym slyszal?

Autor: Małachowski Paweł (pawmal_at_unia.3lo.lublin.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 21:13:43 MET

> Slyszec slyszalem, tyle ze ich oferta cenowa przewyzsza niektoe
> wyspecjalizowane firmy podlaczajece net, i to ma sie rownie do tego i cena
> podlaczenia jak i abonmentu :o(

to idz do firmy i niech Ci zrobi, jakis problem?

ja tez biore gazete i czytam ogloszenia firm o `internecie za 30zl',
podczas gdy abonament u mnie w amatorskiej sieci osiedlowej wynosi 40zl.

> A jak sie podaja za stowarzyszenie to musza byc zarejstrowani w Rejestrze
> stowarzyszen, w odpowiednim wydziale Sadu gospodarczego, inaczen nie maja
> zadnego prawa do posugiwania sie nazwa "stwarzyszenie".

ciekawa teoria. *g*

najlepiej to skorzystaj z numerow telefonow, ktore podano na ulotce,
umow sie z tymi osobami i wyjasnij swoje watpliwosci, czy to nie wal,
zamiast od razu wywlekac na newsy swoje rozterki.

PM