Odp: TPSA a polski internet.

Autor: Hoody ([wytnij.ten.antyspamer)
Data: Sun 03 Mar 2002 - 19:15:04 MET

Użytkownik A.T.I. <boot_at_nomail.root.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Xns91C378BB5F7A3bootnomailrootpl_at_193.110.120.9...

> to juz jest NUDNE - wszyscy narzekaja na SDI/modemy - przez kilka lat
> poslugiwalem sie wylacznie modemem (od razu podkresle ze byly to zawsze
> modemy dobrej klasy) i nigdy nie narzekalem na jakosc polaczen - przez
> znaczna czesc czasu prowadzilem na modemie administracje serwerami i
> sporo prac natury webmasterskiej - wszystko na laczach przeklinanej
> TPSA - obecnie uzywam w domu SDI i takze nie narzekam na jakosc
> polaczen (a zdarza mi sie pracowac na tym laczu z trzech komputerow
> jednoczesnie) imo jesli ktos nie umie ocenic swoich potrzeb i
> [...]

Moje potrzeby sa naprawde b.skromne i nie wymagaja zadnej
wyzszej klasy laczy!!!
Sorry, Twoje slowa mnie dotknely do zywego -
ja potrzebuje tylko aby SDI dalo mi lacze o dowolnej
(w granicach rozsadku) predkosci transmisji, ale odpowiednio
stabilne. Nie moge sie pogodzic ze notorycznymi stratami pakietow
rzedu 25-75% do wszystkich serwerow na Zachodzie USA
(w godzinach rannych jest OK).
Moze inne SDI-owe IP maja tam dostep przez Frankfurt i Teleglobe,
("szersze" lacze), ale klasa 217.96... wali przez Telia.net, a tam
notorycznie straty pakietow - jak nie na samej Telii, to dalej w Ameryce...

Hoody