Odp: PLC - internert z gniazdka ROFL

Autor: Tomasz Krzysztofik (tomczyk_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 03 Mar 2002 - 19:14:40 MET

Hmm ja korzystam tylko z poczty newsow i www ( glownie nowinki oraz
do nauki - wiekszosc znajde na necie niz sie dopcham do jakiejs studenckej
biblioteki i wolnej ksiazki :-)))
Ale i tak ograniczenie 250 Mega to troche za malo ( czasami jednak czlowiek
chce sciagnac film ktorego nikt nie ma
bo jest niekomercyjny itp itd).

Ale co ma powiedziec uzytkownik ktory sie co dopiero podpial ( nawet ja
sciagnalem sobie MP3 tyle na poczatku ze na caly rok bym wyczerpal ten
limit- mowie o drozszej taryfie). I co mi po laczu ktore jest szybkie jak
limit moge w ciagu jednej nocy wykorzystac.

Pozdrawiam Mumin^^ user sieci amatorskiej z oplata o polowe mniejsza i do
tego bez ograniczen

Tomasz Krzysztofik
GG: 6001
IRCnet: #osh  nick: Mumin^^
mailto: tomczyk_at_zeus.polsl.gliwice.pl