provider do 1000pln / miesiac

Autor: Słabo jest? (slabojest_at_wp.pl)
Data: Sun 03 Mar 2002 - 19:15:27 MET

Witam !!
Wiem pewnie pytanie tutaj dosyć standardowe, ale nie mam w tym doświadczenia
więc proszę o pomoc w wyborze providera. To co mnie interesuje to
(generalnie chodzi o serwis WWW):

1. przepustowosc jak najlepsza ale ode mnie a nie do mnie
2. pewnie max to 512 kbps (jak bedzie 256kbps to też jestem happy)
3. stały IP, ewentualnie usługa dynamic DNS
4. bezawaryjność, ale to na ostatnim miejscu
5. aha i lokalizacja - warszawa, bemowo - albo komputer wstawiony do
providera

Pozdrawiam
Franek